مدیر عامل باشگاه آیندگان هرمزگان:

تا زمانی که شرایط مالی اجازه دهد تیمداری خواهم کرد 



مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان گفت: به معنای واقعی یک باشگاه بودیم و در عمل ثابت کردیم با برنامه ریزی می شود ساختار مناسبی داشت.
 
به گزارش صبح ساحل،  حمید رضایی گفت: تلاش بازیکنان و کادرفنی آیندگان برای حضور در لیگ برتر ستودنی بود که باید قدردان این مجموعه باشیم و از تک تک نفرات باشگاه تشکر کنم. وی افزود: در باشگاه آیندگان هرمزگان مسئولیت ها به خوبی تقسیم شده بود و یکی از عوامل موفقیت این مجموعه تا مرحله نهایی لیگ یک، همراهی و همدلی تمامی افراد برای یک هدف بود.
مدیرعامل باشگاه آیندگان هرمزگان بیان داشت: با تفاضل گل به لیگ برتر صعود نکردیم اما تجربه گرانبهای از این مسابقات کسب کردیم که در فصل آتی به دنبال اتفاقات بزرگ برای فوتسال هرمزگان خواهیم بود.
رضایی عنوان کرد: چه کسانی که همراه ما بودند و چه کسانی که دوست داشتن با ما باشند و به دلایلی نتوانستند در این مجموعه همکاری کنند تشکر و قدردانی می کنم و از تمام ظرفیت های فوتسال هرمزگان برای حضور در این مجموعه در آینده استفاده خواهیم کرد.
وی در پایان گفت: هر چند منطق حکم می کند مسولین در کنار فرزندان فوتسالی خود باشند ولی شخصا از هیچ مسئولی انتظار نداشتم و گلایه مند نیستم و از تیمداری با جوانان بومی لذت بردم و تا زمانی که شرایط مالی اجازه دهد با عشق در این مجموعه تیمداری خواهم کرد و در غیر این صورت به کلیه هواداران آیندگان این قول خواهم داد برای همیشه آیندگانی خواهم ماند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها